LINGUE EMERGENTI

Lenguas Emergentes • Langues Émergeantes • Emerging Languages    

Le notizie giuste delle/sulle "Lingue Emergenti", scritte dai protagonisti degli eventi, per EMERGERE DAL MARE DELLA GLOBALIZZAZIONE.
Sito di notizie, informazioni, interviste sulle lingue che non si rassegnano a scomparire sotto il peso delle lingue internazionali e degli stati.

Home > Gli autori > MARCO STOLFO

MARCO STOLFO

Marco Stolfo al è un viaç_autôr babelic. Gjornalist, sagjist, e operadôr culturâl, si à laureât in Siencis politichis a Turin e al è dotôr di ricercje in Storie dal federalisim e de unitât europeane.
Al colabore cun diviersis testadis e al fâs ativitât didatiche e di ricercje li de Universitât dal Friûl.
Nazionalisims periferics, tutele des minorancis, linguistichis politichis, migrazions, integrazion europeane, storie contemporanie, musiche e interculturalitât a son i ambits principâi de sô ativitât professionâl e di ricercje. Al è autôr di cetantis publicazions in cont di chescj argoments.

Marco Stolfo è un viaggia(u)tore babelico. Giornalista, saggista, e operatore culturale, si è laureato in Scienze politiche a Torino ed è dottore di ricerca in Storia del federalismo e dell’unità europea.
Collabora con diverse testate e svolge attività didattica e di ricerca all’Università di Udine.
Nazionalismi periferici, tutela delle minoranze, politiche linguistiche, migrazioni, integrazione europea, storia contemporanea, musica e interculturalità sono gli ambiti principali della sua attività professionale e di ricerca. È autore di numerose pubblicazioni riguardanti questi temi.